Αρέσει το νέο βιντεοκλίπ του David Bowie

Δείτε τι φτιάχτηκε για να συνοδεύσει το remix 2019 που έκανε ο Tony Visconti στο θρυλικό "Space Oddity"

news.team
news.team

50 χρόνια συμπληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα από όταν ο David Bowie κυκλοφόρησε σε single το "Space Oddity" (1969). Ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά του τραγούδια και, κατά πολλούς, το πρώτο του αριστούργημα, το οποίο τον έφερε στο #1 της Βρετανίας, στο #15 των Η.Π.Α., στο #31 της Αυστραλίας, στο #1 της Γαλλίας, στο #16 του Καναδά, στο #40 της (Δυτικής, τότε) Γερμανίας και στο #99 της Ιαπωνίας.

Ο μισός αυτός αιώνας ζωής γιορτάστηκε από την Parlophone με μια επανέκδοση του single σε ένα σπέσιαλ EP box set, το οποίο περιείχε την ιστορική έκδοση του 1969 σε ανατύπωση (με το "Wild Eyed Boy From Freecloud" ως b-side), αλλά και 2 φρέσκα remixes  δια χειρός του παραγωγού και επί σειρά ετών συνεργάτη του Bowie, Tony Visconti. Υπενθυμίζουμε ότι στην ορίτζιναλ ηχογράφηση του "Space Oddity", αν και ο Visconti ήταν παρών ως μουσικός, δεν υπέγραψε την παραγωγή. Αντιθέτως, αυτή ήταν δουλειά του Gus Dudgeon. 

Τώρα, το remix του Visconti για το "Space Oddity" αποκτά το δικό του επίσημο βιντεοκλίπ, με τον σκηνοθέτη Tim Pope να το διασυνδέει με την επέτειο των 50 χρόνων από την αποστολή του Apollo 11, όταν ο Neil Armstrong έγινε ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στο Φεγγάρι: μπορείτε να το δείτε στον σύνδεσμο παρακάτω. 

Το κλιπ έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από πολλούς φίλους του David Bowie στα social media. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έρχεται το The Later Years box set, με ώρες αδημοσίευτου υλικού
Ακούστε το επίσημο τραγούδι για το Μουντιάλ Μίνι Ποδοσφαίρου

FEATURED TODAY

Δεν ήταν λίγες οι φορές που μια διασκευή ξεπέρασε σε δημοτικότητα και αποδοχή το πρωτότυπο ή και επικράτησε στη συνείδηση των μουσικόφιλων ως η «αυθεντική» ...
Ομιλητικός και ευδιάθετος, ο Βέλγος μινιμαλιστής συνεχίζει να ιντριγκάρεται από τη σχέση της μουσικής με τις επίκαιρες κοινωνικές ζυμώσεις, ενώ ετοιμάζεται να
Πολύς κόσμος έσπευσε να δει τους UNKLE, o Paul Kalkbrenner χόρεψε το φεστιβάλ στο ταψί του, η Caterina Barbieri δικαιολόγησε πλήρως το μότο «Music, Creativity
Top
Στo avopolis.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του site και την καλύτερη εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας στο site, αποδέχεστε τη χρήση των cookies και την πολιτική απορρήτου. More details…